Post by frituatgrynalti on Mar 1, 2022 3:31:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset med tokens ▞▞▞
▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
Ace Defender: Dragon War Lomu spēles bfaa
Morsomt spill, utviklere kommer stadig ut med innhold. 3 stjerner fordi spillet begynte å fryse, så jeg lagret spillet til Google play og tilbakestilte lagringen, og når jeg lastet spillet på nytt, er jeg der jeg var for 8 måneder siden. Prob vil ikke spille lenger.
Et klassisk inaktivt spill/tidskaster med en liten vri. Den har en liten historie med mål og er litt strategisk. Det tar litt tid å avansere, spesielt jo mer du kommer inn i det, men det er ikke en dealbreaker for meg. Alt i alt et godt gratis mobilspill som ikke tvinger deg til å bruke penger i spillet hvis du ikke vil.
Etter en stund fikk jeg en feil og klarte ikke å fortsette. Jeg avinstallerte og vil installere på nytt og prøve igjen. Oppdatering: Jeg ga dette et nytt forsøk, og det har vært flott! Veldig søt og morsom. Dialogen er morsom; Jeg liker premisset og karakterene. Stilen til roboter er ryddig. Alternativet til å gi nytt navn til arbeiderrobotene er en flott funksjon. Den ambiente musikken er behagelig. Jeg liker både tingene som er utvunnet for og tingene som er laget. Jeg likte romskipet i område 51, morsomt og smart. Dette spillet er en keeper.
Unikt spill som er mye moro. Jeg nyter, MEN... det er en feil som frustrerer meg. Den samler inn materialer mens du er borte, og når du starter spillet igjen tilbyr den å doble materialene du har samlet for bare 25 edelstener. Jeg betaler de 25 edelstenene hver gang, men innså at det faktisk ikke dobler materialene! Jeg har kastet bort en haug med edelstener før jeg la merke til det.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Παιχνίδια στρατηγικής ancz
Bra spill hvor du kan bruke 20-50 minutter hver 5.-9. time og fortsette å gjøre det bra. Det kan doneres for å utvikle seg raskere, og du vil definitivt vurdere det alternativet, fordi progresjonskurven er geometrisk. Den tilbyr ikke mye spilling, bortsett fra gruvedrift ved å bruke bare 4 evner på ~20 samtidig. Quest-historien er interessant, men utvikler seg sakte og noen ganger har den betydelige hull i handlingen, som hva som skjedde under reisen til raketten osv. Uansett, det er et godt spill.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Diskarte ujsq
BUG! Asteroid Mining-oppdraget er ødelagt. Lutenum-malm trekkes fra oppdragstalyen hvis Lutenum-stenger lages.
Spillet er superenkelt å jukse inn. Noe som viser hvor kjedelig dette spillet er etter en ukes spilling. Alt du trenger å gjøre er å endre telefonklokken og tilbake igjen for de ønskede resultatene du ønsker. Det er egentlig veldig morsomt hvordan dette fortsatt er i spillet etter all denne tiden. Men rettferdig advarsel. Hvis du er i en guild og gjør dette for å øke ressurser sendt hendelser, vil du bli flagget på et tidspunkt. Selv vil du sannsynligvis aldri få problemer med mindre du går over bord.
Å få sjeldne varer tidlig er litt vanskelig, den mest åpenbare måten er å se annonser, og du må se mange annonser for å få det du trenger. Det bremset meg i det tidlige spillet. Bortsett fra det er det et flott spill. Flott offline strategi, cookie-klikker, bybyggerspill, med mye planlegging og optimalisering, og litt dybde.
Etter å ha brukt penger og utallige timer med spilling kunne jeg ikke gjenopprette spillet mitt da jeg fikk en ny telefon. Min forrige telefon hadde vannskade og kunne ikke slås på. Alle prestasjonene mine er oppført på google play, men jeg kan ikke gjenopprette spillet mitt. Kontaktet support men ingen hjelp. Har ikke lyst til å begynne på nytt.
Jeg er glad nå. Men tidsgapet mellom to turneringer er mye. Det er 3 dager mellom to turneringer. Vi ønsket at det bare var 1 eller 2 dager
Flott tidsmorder full av insekter. Den er laget med kjærlighet, men ikke med dyktighet. Tommelen opp for utviklerne som holder kontakten med spillere og prøver å fikse problemer når de dukker opp. Fungerer dessverre ikke pålitelig nok til å bruke penger på det. F.eks. et av de nåværende juleoppdragene bryter spillet når det er fullført, og tvinger oss til å installere på nytt og miste fremgangen vår de siste par dagene, inkludert opptjente (og sannsynligvis også kjøpte) edelstener.
Jeg kan ikke i god tro anbefale spillet lenger, det har sluttet å fungere på flere måter. Den første er som legger til ikke lenger planen min enhet dette er utvidet over andre enheter også. For det andre er deres tekniske støttealternativ i spillet en annen feil. Den gir deg ikke noen form for informasjon om når billetten er gjennomgått eller fullført. De er teknisk støtte over e-post er også alvorlig mangelfull.
Så da liker jeg spillet. Men i det siste har jeg ikke vært i stand til å laste inn annonsevideoene for å få brystet. Når jeg trykker på knappene gjør det ingenting. Dette er den eneste måten jeg bruker for å få tak i sjeldne materialer og uten dette er det i grunnen meningsløst å fortsette ettersom store oppgraderinger trenger sjeldne materialer. Jeg håper du kan fikse det
Det er et bra spill. Men når du kommer til sluttspillet er det ikke mye igjen å gjøre og nesten, om ikke umulig å få mer enn 31 miner. Med den siste oppdateringen du implementerte, er økningen i edelstenskostnadene for å øke vanvittig høy. Brukte til å koste 10 edelstener for 12 timer. Og nå er det 50 edelstener i 6 timer!? Det betyr at du økte prisen 10x. Ikke bare det, men hvis du ikke velger det dyreste alternativet. Du betaler 12 ganger beløpet og får mindre enn 4 ganger boost for prisen.
Det er et flott spill, men det er noen grunner til at jeg ikke kan gi det 5 stjerner. Først- Ventetiden for bygninger blir altfor lang etter å ha bygget en haug, jeg ville ikke ventet 47 timer på en nivå 1 gruvestasjon. For det andre - Edelstener er vanskelig å få tak i. Enten betaler du eller så fullfører du en oppgave, men oppgaven blir mye tregere i gang på et visst tidspunkt. Tredje (og siste) - Sjeldne edelstener (månesteiner, thorium, etc) er for sjeldne. På høye nivåer trenger du mange av dem, og enten betaler du eller bruker edelstener (som er vanskelig å finne)
Dette spillet er unikt i free-to-play-arenaen. Det er ingen irriterende annonser som avbryter spillet ditt med mindre du velger å se dem for en eller annen fordel – ressurs eller økt produksjon. Det er for det meste et solospill med en lagfunksjon som gir mulighet for økt gevinst av sjeldne ressurser. Det er mye innhold med mindre du blir båret til slutten, da slutter det veldig raskt - tapet ditt. Siden jeg begynte å spille tilbake i november, har det vært flere UI-oppdateringer, så det er tydelig at utviklerne bryr seg.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategy qkkj
Jeg liker spill av denne typen fordi de er behagelige, avslappende, osv. Dessverre tar den gratis spillegleden ut i løpet av timer. Jada, endeløse gull og ressurser, ja. Men krystallene for å få fart på bygging og oppgraderinger... IKKE! Så ha det gøy i noen timer og deretter avinstaller - ellers betale penger for alltid for å fortsette. Litt dumt for et så lavteknologisk og enkelt spill. Jeg er villig til å se videoannonser – men jeg er ikke villig til å bruke penger hver eneste dag for alltid for å spille et dumt lite spill som dette.
Oppdatering: Jeg fulgte tipset for første fase og andre, og det fungerte ikke i det hele tatt. Jeg treffer tingen mange mange ganger og sekundærmonsteret genererer hver gang innen noen få treff. Alle våpen tar det ned den første fasen, så det er bortkastet den grønne laseren å få ned den første fasen. Skuffet. Nivå 83 kan kun slås med en ferdighet tilegnet på nivå 85! En veldig alvorlig feil folkens.
Guild-knappen virker ikke. Takk for raskt svar. Dessverre er jeg pålogget og har allerede fått laget parabolantennen; spillet ditt har for mange feil etter min smak. Også dette ser ut til å være et inaktivt spill med svært lite å gjøre mellom øktene med tomgang sammenlignet med de fleste titler av sitt slag. Kunstverkene, historien og konseptet var alle veldig kule, jeg beklager at jeg synes spilldesignet ditt har dårlig smak/teknisk utførelse.
Jeg liker kunsten, men det er for travelt, for mange alternativer og ikke intuitivt hvis du vil ha en avslappende opplevelse.
Opplæringen er søppel, presser deg hele tiden til å selge alle ressursene dine når du fortsatt trenger noen for å nivåere ting og lar deg ikke være alene før du gjør det. Forklarer ikke ting godt totalt sett og ødelegger den første opplevelsen. I tillegg krefter er kjedelige ut porten. Eneste grunnen til at jeg ga to stjerner er fordi det er et anstendig spill som ser forfengelig ut.
Kult spill å spille med fin grafikk, men de grådige utviklerne gjorde det virkelig utfordrende å ha en fornøyelig fremgang uten å betale dumme beløp. Et av de irriterende triksene er at de fleste handlinger blir tregere når spillet er stengt eller inaktivt, inkludert gruvedrift, noe som gir et frustrerende inntrykk av at spillet frøs under ditt fravær. Jeg har alltid likt å delta i slike spill, men dette er spesielt dyrt og ser ikke ut til å inneholde så mye innhold som rettferdiggjør det.
Det er et bra spill, men jeg la merke til at du ikke får noen offline-gevinster hvis du er frakoblet for lenge. Edit: Det var ikke et svar på problemet mitt, jeg sa at offline mining ikke gir noen belønning i det hele tatt hvis du er frakoblet lenger enn 9 timer.
Engelsken er så dårlig at det bare er irriterende å lese. Mange mekanikere forteller de bare ikke til deg (miner er for eksempel 8 ganger tregere når de er frakoblet). Begivenheter er fryktelig ubalanserte, noen er i orden, men noen krever vanvittige mengder gjenstander som er for trege å lage, så du blir sittende fast for fort med mindre du kjøper alle slags booster og kister med ekte penger.
det er på tide jeg skriver en faktisk anmeldelse av dette spillet, her er det. Jeg kan ikke klage mye for hva slags spill dette er. ja, noen sier at det tar evigheter å fullføre oppdrag; Jeg kan også være enig i det lol, men spillet, historielinjen og hulene der små roboter utforsker og avdekker en historie - jeg elsker det. når det gjelder gruvedrift på app-butikken, kan ingen sammenlignes når det gjelder hvor polert dette spillet er; dens jevne gang, flotte detaljer i grafikken og det gode oppdragssystemet!
Det beste spillet i historien til det beste spillet
tror du ikke det er på tide å oppdatere spillgrensesnittet ditt
Dette spillet er et av de sjeldne spillene som blander en stor mengde innhold med et faktisk mål å oppnå i motsetning til de fleste inaktive spill. Min eneste klage vil være at det blir veldig griny rundt de to siste eldste. Men det tar omtrent et år med konsekvent spill å komme dit.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategi xfzh
Kjedelig, de satte en ny etikett på den og lurte meg til å laste den ned igjen. For å være mer spesifikk siden de spurte vennlig. Det er den verste typen knappespill som kontinuerlig spør (eller krever) at du ser annonser eller kjøper oppgraderinger. Hva skjedde med de gode gamle dager da spill hadde et originalt konsept som gjorde deg interessert med en demo og så betalte du gjerne noen dollar for å eie? Lag et morsomt og engasjerende spill som har en tilfredsstillende slutt, så kjøper vi det! Edit 3 det er et kjipt spill, prøv tempelruin
Annonser, men ingen popup-annonser
Mye mye moro og DYP lore i spillet på mitt andre spill gjennom spillet. Jeg elsker loggene som bringer deg til videoer på you tube